ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

H Στρατηγική Προώθησης και Προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για τη διετία 2019-2020, περιγράφεται, μέσα από τις ακόλουθες ενότητες δράσεων:

 

Επικοινωνιακό Positioning

Η ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο, ελκυστικό και ασφαλή πολυνησιακό προορισμό με παράλληλα πολυποίκιλη ενδοχώρα,  που προσφέρει αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες θεματικού τουρισμού 365 ημέρες το χρόνο, ενισχύοντας ταυτόχρονα το παραδοσιακό μοντέλο «ήλιος και θάλασσα».
Έμφαση θα πρέπει να δοθεί στην προβολή ξεχωριστών θεματικών εμπειριών σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές της χώρας, έτσι ώστε να καλύπτονται χρονικά όλες οι εποχές του χρόνου, και να ξεδιπλώνονται οι αναρίθμητες δυνατότητες της Ελλάδας να προσφέρει μοναδικές και ετερόκλητες μεταξύ τους εμπειρίες στους επισκέπτες της.

 

Στόχοι Μάρκετινγκ:  

  • Αύξηση της συμβολής του τουρισμού στο ΑΕΠ.
  • Αύξηση των αφίξεων (5-10% σε ετήσια βάση).
  • Αύξηση της κατά κεφαλήν τουριστικής δαπάνης των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα.
  • Ισόρροπη και βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα.
  • Επέκταση της τουριστικής περιόδου.
  • Ανάπτυξη και ανάδειξη του θεματικού τουρισμού όλο το χρόνο, στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα.
  • Ανάπτυξη ολοκληρωμένων και θεματικών τουριστικών προϊόντων που θα έχουν το χαρακτήρα της «μοναδικής εμπειρίας».
  • Στοχευμένη ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού, δεδομένης της επίτευξης οικονομικής σταθερότητας και ανάπτυξης με ανάδειξη του κάθε προορισμού 365 μέρες το χρόνο.
  • Εξειδικευμένη στρατηγική διείσδυση ανά αγορά στόχο και άνοιγμα νέων αγορών.
  • Ενίσχυση ενδυνάμωση μεριδίων στις ώριμες αγορές.
  • Η προσέλκυση mega events και τουριστικών συνεδρίων.
  • Προσέλκυση νέων επενδύσεων (διαμόρφωση ελκυστικού επενδυτικού περιβάλλοντος).
  • Βελτίωση των υφιστάμενων υποδομών των τουριστικών καταλυμάτων και των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω της παροχής αναπτυξιακών κινήτρων.

 

Άξονες Στρατηγικής Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό 2019-2020:

  • Διαφύλαξη και περαιτέρω ενίσχυση της θέσης μας μέσω αναβάθμισης και εμπλουτισμού του βασικού τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας «ήλιος και θάλασσα».
  • Ενδυνάμωση και διαφοροποίηση/Εμπλουτισμός κλασικών προορισμών με θεματικές αυθεντικές εμπειρίες και στόχο την επέκταση της τουριστικής περιόδου.
  • Ανάδειξη νέων προορισμών και των συγκριτικών τους πλεονεκτημάτων με παράλληλη στρατηγική ενίσχυση της συνδεσιμότητας (νέες πτήσεις) και του capacity σε συντονισμό με τις αποκεντρωμένες διοικήσεις και την τοπική επιχειρηματικότητα.
  • Ενδυνάμωση του city break σε  Αθήνα και Θεσσαλονίκη και ανάδειξη νέων προορισμών city break.
  • Περαιτέρω ενίσχυση σε αφίξεις τουριστών στις χαμηλές τουριστικές περιόδους μέσω εξειδικευμένων συμφωνιών με Τour Operators.
  • Άνοιγμα νέων αγορών και ενίσχυση υφιστάμενων ώριμων αγορών.

 

Το Τουριστικό Προιόν
Οι κατηγορίες τουριστικών προϊόντων στην ανάπτυξη των οποίων θα πρέπει να δοθεί έμφαση είναι οι εξής:

  • Ήλιος και θάλασσα
  • Τουρισμός Πόλεων-City Break
  • Πολιτιστικός τουρισμός,
  • Γαστρονομικός τουρισμός,
  • Συνεδριακός τουρισμός
  • Τουρισμός υγείας και ευεξίας/ιατρικός-ιαματικός τουρισμός,
  • Θαλάσσιος τουρισμός  (κρουαζιέρα, yachting)
  • Θρησκευτικός τουρισμός
  • Τουρισμός πολυτελείας
  • Αθλητικός-προπονητικός τουρισμός
  • Περιηγητικός Τουρισμός
  • Τουρισμός Υπαίθρου

 

- Απόφαση έγκρισης της Στρατηγικής Προώθησης και Προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού ετών 2019-2020

 

 

 

 

Συνδεθείτε, Συμμετάσχετε και Μοιραστείτε
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Εγγραφείτε για να είμαστε σε επαφή
Εγγραφή στο Newsletter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το περιεχόμενο αυτών των σελίδων αποτελεί πvευματική ιδιοκτησία του ΕΟΤ και απαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του ΕΟΤ. Για πληροφορίες webmaster@gnto.gr
All Rights Reserved. GNTO © 2012.